1- آخرین مهلت ارسال مقاله و ثبت نام به صورت حضوری؟
2- آیا جهت تنظیم مقالات در این همایش نگارش خاصی باید رعایت شود؟
3- آیا حتما در فایل مقاله باید چکیده انگلیسی باشد؟
4- آیا امکان داوری سریعتر مقالات وجود دارد؟ (عجله جهت گرفتن اکسپت و ارسال به دانشگاه)
5- نحوه ثبت مقاله در سایت به چه صورتی است؟
6- آیا در هنگام ارسال مقاله باید هزینه ثبت نام را واریز نمود؟
7- هزینه ثبت نام در همایش چقدر است؟
8- آیا امکان ارسال مقالات به زبان انگلیسی نیز هست؟
9- نوع ارائه مقالات در همایش به چه صورت است؟
10- آیا امکان دریافت گواهینامه زودتر از موعد وجود دارد؟
11- آیا مقالات در سایتی نمایه میشوند؟
12- آیا تخفیفی به دانشجویان تعلق می گیرد؟
13- مقاله من به صورت علمی – مروری یا علمی – ترویجی است میتوانم مقاله خود را به همایش ارسال نمایم؟
14- از چه طریقی از وضعیت مقاله خود آگاه شوم؟
15- روند ارسال مقاله و داوری آن چگونه است؟
16- آیا مقاله ارسالی باید شامل تمام محورها باشد؟
17- با استفاده از کدام مرورگرها می توانیم ثبت نام و ارسال مقاله را انجام دهیم؟
18- از کجا متوجه شویم که مقاله یا چکیده ارسالی در سایت ثبت شده است؟
19- اصل مقالات را چه زمانی باید بفرستیم؟
20- چه زمانی باید در کنفرانس ثبت نام کنیم و هزینه ثبت نام را بپردازیم؟
21- چه افرادی گواهی شرکت در کنفرانس را دریافت می کنند؟
22- آیا برای تمام نویسندگان مقاله نیز گواهی صادر می شود؟

1- آخرین مهلت ارسال مقاله و ثبت نام به صورت حضوری؟ up
آخرین فرصت ارسال مقالات کامل تاریخ 1396/04/15 و آخرین فرصت ثبت نام نهایی 1396/05/05 است. جهت مشاهده تاریخ‌های مهم به سایت همایش مراجعه فرمایید.
2- آیا جهت تنظیم مقالات در این همایش نگارش خاصی باید رعایت شود؟ up
بله، فرمت خاص نگارش مقالات این همایش در بخش "راهنمای نگارش و ارسال مقاله" منو مقالات سایت درج گردیده است. دقت شود مقالاتی که طبق نگارش ارائه شده تنظیم نشوند مورد بررسی قرار نمی‌گیرند.
3- آیا حتما در فایل مقاله باید چکیده انگلیسی باشد؟ up
خیر اجباری نیست. در صورت علاقه چکیده انگلیسی در صفحه آخر مقاله آورده شود.
4- آیا امکان داوری سریعتر مقالات وجود دارد؟ (عجله جهت گرفتن اکسپت و ارسال به دانشگاه) up
بله، اصل مقاله خود را در سایت بارگذاری کرده و با دبیرخانه تماس گرفته و اعلام وضعیت نمایید و 4 روز بعد، از نتیجه پذیرش مقاله خود در سامانه کاربری خود مطلع شوید.
5- نحوه ثبت مقاله در سایت به چه صورتی است؟ up
پس از عضویت در سایت و دریافت رمز کاربری، در صفحه اصلی سایت وارد سامانه کاربران شده و از قسمت ارسال مقاله جدید فایل مقاله جدید خود را آپلود نمایید.
6- آیا در هنگام ارسال مقاله باید هزینه ثبت نام را واریز نمود؟ up
خیر، بعداز ارسال اصل مقاله، منتظر وضعیت مقاله خود (پذیرش/عدم پذیرش) باشید. بعد از اعلام شدن نتایج اگر مقاله شما پذیرش شده و مایل به دریافت گواهینامه همایش بودید باید هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید.
7- هزینه ثبت نام در همایش چقدر است؟ up
به سایت قسمت "هزینه های ثیت نام" در منو ثبت نام مراجعه کنید.
8- آیا امکان ارسال مقالات به زبان انگلیسی نیز هست؟ up
بله، اما اگر مقاله شما پذیرش شفاهی شود باید در روز همایش مقاله خود را به زبان انگلیسی ارائه دهید.
9- نوع ارائه مقالات در همایش به چه صورت است؟ up
1)سخنرانی: نویسنده مسئول، مقاله را باید در روز همایش ارائه نماید. 2)پوستر: فایل پوستر خود را طبق استاندارد ارائه شده در سایت تهیه و پوستر را به دبیرخانه پست نمایید. 3)درج در مجموعه مقالات: این سطح از مقالات در لوح فشرده مجموعه مقالات قرار خواهد گرفت. (موارد قبلی هم در مجموعه مقالات درج خواهد شد.)
10- آیا امکان دریافت گواهینامه زودتر از موعد وجود دارد؟ up
بله، اگر مقاله شما پذیرش شود بعد از واریز وجه و تکمیل ثبت نام، گواهی موقت برای شما ارسال خواهد شد.
11- آیا مقالات در سایتی نمایه میشوند؟ up
بله،‌ مقالات در چند پایگاه معتبر از جمله پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و سیویلیکا نمایه خواهد شد.
12- آیا تخفیفی به دانشجویان تعلق می گیرد؟ up
تمامی هزینه ها بروی سایت همایش درج شده اگر تخفیفی اعمال شود اعلام خواهد شد. (هزینه ثبت نام برای دانشجویان بصورت پیش فرض با تخفیف در نظر گرفته شده است.)
13- مقاله من به صورت علمی – مروری یا علمی – ترویجی است میتوانم مقاله خود را به همایش ارسال نمایم؟ up
بله البته اولویت پذیرش مقالات با مقالات علمی – پژوهشی است اما میتوانید مقاله خود را ارسال نمایید دبیرخانه نیز مقاله شما را به هیئت داوران ارسال می نماید و در اسرع وقت نتیجه را به شما اعلام میکند.
14- از چه طریقی از وضعیت مقاله خود آگاه شوم؟ up
بعداز ارسال مقاله به سامانه کاربری خود قسمت وضعیت مقاله رفته و از نتایج داوری مقالات اطلاع یابید. همچنین ایمیل تغییر وضعیت مقاله نیز به شما ارسال خواهد شد.
15- روند ارسال مقاله و داوری آن چگونه است؟ up
پس از ارسال مقاله روند داوری آغاز می گردد و کاربر نتیجه نهایی داوری خود را می تواند ار طریق کنترل پنل، منوی وضعیت مقاله مشاهده نماید.
16- آیا مقاله ارسالی باید شامل تمام محورها باشد؟ up
خیر. مقاله شما می تواند شامل محتوایی مرتبط با یکی از محوررهای همایش باشد.
17- با استفاده از کدام مرورگرها می توانیم ثبت نام و ارسال مقاله را انجام دهیم؟ up
Firefox و Google Chrome
18- از کجا متوجه شویم که مقاله یا چکیده ارسالی در سایت ثبت شده است؟ up
وقتی با نام کاربری و رمز عبور وارد سایت شوید، پنل کاربری شما باز می شود و از قسمت پیامک در پنل کاربری می توانید پیام ثبت مقاله و کد مقاله خود را مشاهده نمایید.
19- اصل مقالات را چه زمانی باید بفرستیم؟ up
در این همایش داوری‌ها فقط روی مقالات کامل انجام می‌پذیرد. کاربران باید فقط مقاله کامل خود را جهت داوری ارسال نمایند.
20- چه زمانی باید در کنفرانس ثبت نام کنیم و هزینه ثبت نام را بپردازیم؟ up
علاقمندانی که قصد ارائه مقاله ندارند می توانند از همین لحظه در کنفرانس ثبت نام نموده و هزینه ثبت نام بدون ارائه مقاله را بپردازند. همچنین علاقمندانی که قصد ارائه مقاله دارند، باید منتظر نتیجه داوری مقالات خود بمانند و پس از آن بنا به تعداد مقالات ارسالی و با توجه به راهنمای ثبت نام در سایت، مبلغ ثبت نام و ارائه مقالات را بپردازند.
21- چه افرادی گواهی شرکت در کنفرانس را دریافت می کنند؟ up
گواهی شرکت در کنفرانس تنها به دوستانی داده می شود که از طریق قسمت کاربری ثبت نام خود را کامل کرده و هزینه های ثبت نام را بپردازند. دوستانی که هزینه های ثبت نام را پرداخت نکنند، گواهی را دریافت نمی کنند.
22- آیا برای تمام نویسندگان مقاله نیز گواهی صادر می شود؟ up
بله گواهینامه مقاله برای هر یک از نویسندگان مقاله صادر می‌گردد. (حداکثر تعداد نویسندگان مقاله 4 نفر است.)